Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

εκλογές...


Τα συνηθισμένα των υποψηφίων:
"μιά εσωτερική ανάγκη (ή φωνή, αν θέλετε) με ώθησε να ασχοληθώ με τα κοινά. Έχω διάθεση για δουλειά και θέλω να προσφέρω για το καλό της πόλης μου. Έχω όραμα και σχέδιο. Θα σταθώ στα καθημερινά προβλήματα του πολίτη. Ακόμα κι αν δεν εκλεγώ θα είμαι στην υπηρεσία του Δήμου για το καλό της πόλης μου. Δεν θα σας προδώσω γιατί θέλω να σας κοιτώ στα μάτια."




 

Το τί πραγματικά εννοούν οι περισσότεροι:
"μία εσωτερική ανακατωσούρα (μάλλον φουσκομάρα) με ώθησε να ασχοληθώ με τον κώλο μου. Έχω διάθεση για καθισιό και θέλω, αν γίνεται, να ζω εις βάρος των υπολοίπων. Βλέπω όνειρα και δεν τα θυμάμαι την επόμενη ημέρα. Στα παπάρια μου τα προβλήματα της καθημερινότητάς σας, δικά μου είναι; Εκλεγώ δεν εκλεγώ θα σας έχω γραμμένους. Και να σας κοροϊδέψω πάλι θα σας κοιτώ στα μάτια γιατί έχω θράσσος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου