Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

σσσσσσ....μίλησε η Φραγκουδάκη.....(ή μήπως έκλασε;;)


στο παρακάτω "άρθρο", μπορεί κανείς να απαριθμήσει μερικά συμπεράσματα:

α. υπάρχουν ακόμα πολλοί στην Πατρίδα μας με απόψεις "γερμανοτσολιαδίστικες"

β. όταν διαχειρίζεσαι πολλά φράγκα (-φραγκουδάκια-Φραγκουδάκη), έ λες και μιά "καλή" κουβέντα παραπάνω...

γ. η αλήθεια και το δίκαιο δεν είναι πάντα το ζητούμενο..

δ. σου μένει η απορία αν αυτή η κυρία, που έγραψε αυτό το τραγελαφικά απλοϊκό κείμενο ( επιπέδου Δημοτικού), θεωρείται "συγγραφέας" βιβλίων και πονημάτων (με παχυλές , μάλιστα, επιδοτήσεις)..

ε. οι έμμισθες υπηρεσίες αποδίδουν αρκετά καλά

στ. η πέμπτη φάλαγγα είναι εντός των πυλών

ζ. είμαστε αρκετά "μαζόχες" όσοι διαβάζουμε τέτοια κείμενα

Απολαύστε!!



(δεν θέλω σχόλια για τα μούτρα κανενός...)



«Είναι στρωμένοςμε καλές προθέσεις». Δασκάλα σε μειονοτικό σχολείο της Θράκης έγινε τηλεοπτικό θέαμα. Γιατί; Κατά τον θρακικό Τύπο: μια μέρα, 8/2/08 (ναι, 2008) η δασκάλα επιπλήττει την καθαρίστρια του σχολείου,παρεμβαίνει ο σύζυγός της επιστάτης να την υπερασπιστεί και... λίγες ώρες αργότερα ο επιστάτης μηνύεται, συλλαμβάνεται, δικάζεται και καταδικάζεται για εξύβριση και πρόκληση «κάκωσης» στο χέρι της δασκάλας. #Κατά τιςτηλεκπομπές: όλα πήγαιναν θαυμάσια στο σχολείο και το χωριό, ώσπου μια μέρα ο επιστάτης επιτέθηκε στη δασκάλα και της «έσπασε το χέρι». Στη συνέχεια η υπερβολή υπερβαίνει κάθε όριο. Στα ασαφέστατα αίτια του συμβάντος με τον επιστάτη δίνονται τερατικές διαστάσεις διεθνούς συνωμοσίας: «επιτέθηκαν» στην «ελληνίδα δασκάλα», «επειδή» πάσχιζε να εμποδίσει «τον εκτουρκισμό της Θράκης». #Ωστόσο πριντο συμβάν (όπως ανέφεραν οι τηλεκπομπές αντιφάσκοντας), οι γονείς μάζεψαν υπογραφές ζητώντας τη μετάθεση της δασκάλας καιοι μαθητές σταμάτησαν να πηγαίνουν σχολείο! Το γεγονός μόνο του αποκαλύπτει πολύ μεγάλες ευθύνες της δασκάλας. Οταν η πατριωτική της δράση συμβάλλει να σταματήσουν τα μουσουλμανάκια το σχολείο, αναμφίβολα καταλαβαίνει λάθος τον πατριωτισμό και τον εφαρμόζει ακόμα χειρότερα. #Οι τηλεκπομπέςεπίσης τον πατριωτισμό επικαλούνται. Φουσκώνουν ένα προ διετίας συμβάν. Διαδίδουν ότι στη Θράκη «γίνονται» σημεία και τέρατα. Καλλιεργούν αγανάκτηση πατριωτική: ιδού η «ελληνίδα δασκάλα», της «σπάνε το χέρι» και «την αναγκάζουν να ζητήσει μετάθεση» για να «εκτουρκίσουν» τη Θράκη. Ετσι εμφανίζεται μέγας πράκτορας του «εκτουρκισμού», αυτός που επιτέθηκε στη «μία», μοναδική στη Θράκη πραγματική «ελληνίδα», ο μουσουλμάνος επιστάτης του σχολείου σύζυγος της καθαρίστριας! #Τι (διάβολο)εννοούν κραυγάζοντας η δασκάλα «θέλει ελληνική τη Θράκη», σαν να μην είναι ελληνική! Εκατοντάδες δάσκαλοι δουλεύουν στα 220 μειονοτικά σχολεία μέχρι τα σύνορα με τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Και προβάλλεται πατριωτική η «ανακάλυψη» ότι «μία» δασκάλα «θέλει» τη Θράκη «ελληνική»! Πού καταλήγουν όλα τούτα; Διαστρεβλώνεται άκριτα η θρακική πραγματικότητα. Ναρκοθετείται ο δρόμος που άνοιξε και προχωρεί προς τη συνύπαρξη των τοπικών διαφορών. Δηλαδή διακυβεύονται σοβαρά, ευαίσθητα και ακριβώς εθνικά θέματα. Από πατριωτισμό!


(τις δυό κυρίες τις "χωρίζουν" πολλά . "Τυγχάνει" να συμφωνούν σε μερικά και να συνεργάζονται , ενίοτε..)

http://4.bp.blogspot.com/_ZqgM5QzNn-w/S0FdKEW8aLI/AAAAAAAAG2A/Y9OYj5q9wME/s400/FRAGODRAGONA+.jpg

skymnos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου