Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ο Ντεκτάς αποκαλύπτει


                                                ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! 
Ο Ραούφ Ντεκτάς αποκαλύπτει όλην την αλήθεια σχετικά με τα υποτιθέμενα κοιτάσματα φυσικού αερίου που ανακαλύφθηκαν στην περιοχή της Κύπρου.

Ένα μικρό απόσπασμα από την συνέντευξή του

"όλα αυτά είναι ένας μύθος, για την ακρίβεια , μιά πλάνη. Οι δορυφόροι που ειδικεύονται στην ανεύρεση κοιτασμάτων φυσικού αερίου, μπορούν μόνο να επισημάνουν την ύπαρξη κοιτασμάτων στην γή γενικά κι όχι το μέρος που βρίσκονται ειδικά. Πολλές φορές το έχω πεί πως τα συστήματα μπερδεύονται με τα δικά μου φυσικά αέρια που έχω συσσωρευμένα στο στομάχι μου και αναίτια δημιουργούν θέμα από το πουθενά. Με ένα κλάσιμο μπορώ να ηλεκτροδοτήσω όλον τον κατεχόμενο τομέα. Δεν μιλάμε να φάω και τίποτα φασολάδες-φακές... Ο Λεβιάθαν θα δείχνει σαν μπαλονάκι μπροστά μου"...

                                             http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJRAi_VPbg2At-67Dp5aZX7G1gdtZi2tE5N0UqlFK87q7vaRDJ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου