Τρίτη 24 Απριλίου 2012

εκλογές 2012 (2)

          Δηλώσεις Καρατζαφέρη
               


"Θέλω να μιλήσω στην καρδιά των ψηφοφόρων μου με πάσα ειλικρίνεια. Δεν σας πρόδωσα, όπως πολλοί λασπολογώντας με κατηγορούνε. Δεν έκανα ποτέ κωλοτούμπα, άλλωστε τα κιλά μου δεν το επιτρέπουν. Δεν τάχθηκα ποτέ με το μνημόνιο. Πιστέψατε σε αυτό που είδατε αλλά τα φαινόμενα απατούν. Νομίζατε πως τάχθηκα με το μνημόνιο αλλά στην ουσία προσπάθησα από μέσα να το πολεμήσω. Δεν ήθελα τον Παπαδήμο. Επέμενα για αυτόν διότι ήθελα να τον "κάψω" πολιτικά. Δεν συνεργάστηκα με Πασόκ-ΝΔ. Απλώς επιχείρησα να τους διαβάλλω. Δεν είμαι λαϊκιστής. Ρωτήστε και την θειά μου την Μαρίκα και την ξαδέρφη μου την Κατίνα. Δεν είμαι πολιτικό "παιδί" του Μητσοτάκη. Μάρτυς μου η Ντόρα. Θέλω το καλό της Ελλάδος και μόνο, κι όχι το δικό μου ή των αφεντικών μου. Σας ορκίζομαι στην Μασονική Στοά των Βρυξελλών. Ψηφίστε μας για να μην χαθεί η απλή, λαϊκή και αγνή φωνή μέσα από το Κοινοβούλιο. Ψηφίστε ΛΑΟΣ. Πάντα σταθεροί στις υποσχέσεις και στις δεσμεύσεις μας"...

                         

1 σχόλιο: