Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

εκλογές 2012

Αγαπητοί μας συνέλληνες-ψηφοφόροι,
στα πλαίσια της αντικειμενικής ενημερώσεώς σας, από δω και στο εξής, μέχρι την 6η Μαϊου θα δίνουμε, ως ιστολόγιο, διαδικτυακό χρόνο στους επικεφαλείς διαφόρων κομμάτων προκειμένου να αναπτύξουν με συντομία το πρόγραμμά τους.

Απόψε τοποθετείται η Ντόρα Μπακογιάννη - Μητσοτάκη.

                   
 
"Ελληνίδες και Έλληνες. Ψήφος στο ΔΗΣΥ  σημαίνει πολιτική ωριμότητα και άρνηση για εμπλοκή σε περιπέτειες. Δυστυχώς οι κακοί πολιτικοί χειρισμοί του παρελθόντος, από άχρηστους και φιλοτομαριστές πολιτικούς, μας έφεραν σε αυτά τα χάλια. Αναγκαστικά τώρα θα πρέπει με χαρά και ενθουσιασμό να υπηρετήσουμε τα νέα μας αφεντικά προκειμένου να μας αφήσουν να ζούμε. Τί θέλετε δηλαδή; Να πεθάνετε; Θα ποινικοποιήσουμε άμεσα και θα φυλακίζουμε όσους κατηγορούν δημοσίως τον άντρα μου, τον Ισίδωρο, για εξαγωγή παράνομου συναλλάγματος, όσους αναφέρονται στα γεγονότα του 1965 με τον όρο "αποστασία", όσους αποκαλούν τον πατέρα μου "Δρακουμέλ", όσους πιστεύουν πως πριόνιζα την καρέκλα του Καραμανλή και όσους με κατηγορούν για φιλοαμερικανισμό. Και για όσους αναρωτηθούν "γιατί ξεκινά από τον εαυτό της"  τους απαντώ "διότι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμεν". Κλείνοντας να σας ενημερώσω πως ήδη μοιράστηκαν τα οφίτσια και οι τίτλοι. Το γεγονός ότι μέσα σε αυτά βρίσκονται η κόρη μου, ο γιός μου, ο άντρας μου, ο ξάδερφός μου, ο γαμπρός μου, η νύφη μου, η θεία μου, η κουνιάδα μου, ο αδερφός μου, οι κουμπάροι μου κι ο πατέρας μου είναι απλές συμπτώσεις. Καλή σας ψήφο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου