Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Αγαπημένο μου ημερολόγιο

Από το ημερολόγιο του Νάσου Θεοδωρίδη

28 Οκτωβρίου 2012
"Αγαπημένο μου ημερολόγιο. Όπως κάθε χρόνο έτσι και σήμερα έβγαλα σπυριά. Αυτή η αλλεργία με τις εθνικές γιορτές δεν λέει να περάσει. Ο γκουρού μου, που τα είχαμε και για ένα φεγγάρι, μου είπε πως θα πρέπει να τρέξω γυμνός στα αγγούρια για 25 χιλιόμετρα, να ξυρίσω την κεφάλα μου, να αλληθωρίζω, να παχύνω, να φοράω ροζ στριγκ, να γίνομαι εμετικός, να κάνω παρτούζες με σκυλιά και μαμελούκους και, το κυριότερο, να προκαλώ συνεχώς τους συμπατριώτες μου ώστε η αρνητική αύρα από την οργή τους να ξεσπάσει σε ένα λυτρωτικό σαδομαζοχιστικό βρωμόξυλο. Μόνο με όλα αυτά θα υποχωρήσουν τα σπυριά μου και η αλλεργία μου. Αχ, αγαπημένο μου ημερολόγιο, όλα αυτά τα κάνω αλλά μόνο το βρωμόξυλο δεν μου το ρίχνουν οι συμπατριώτες μου. Τους προκαλώ συνεχώς και αδιαλείπτως ανήμερα κάθε εθνικής-θρησκευτικής εορτής, προβοκάρω συνεχώς υπέρ των πιό ορκισμένων εχθρών τους, λασπολογώ και ξερνώ ένα σωρό χυδαιότητες αλλά το βρωμόξυλο δεν το έφαγα ακόμη. Αγαπημένο μου ημερολόγιο, πιστεύω στην επόμενη εθνική ή θρησκευτική επέτειο να μην το γλιτώσω. Σκίστε με να αλλάξω ράφτρα ρε σκατοέλληνες..."

1 σχόλιο: