Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

τουρκοσιριαλο-ποίηση




Αγάπη, θέλεις να πάμε σινεμά;
Μπά, έχει απόψε την Σιλά.
Μήπως να παίζαμε κουμ κάν;
Όχι, μετά θα δώ Σουλεϊμάν.
Θέλεις βολτίτσα με μουσική στο φούλ;
Με τίποτα δεν χάνω Φατμαγκιούλ.
Πάμε ν'αλλάξω την μπλούζα την σιέλ;
Τρελλός είσαι, να χάσω την Εζέλ;
Θέλεις να κάνεις μανικιούρ;
Άσε με βλέπω τον Ονούρ.
Να κόψουμε λουλούδια από τον μπακσέ;
Έχει αγώνα η Φενέρμπαχτσέ.
Πάμε για παγωτό αλά κρέμ;
Μα σήμερα παίζει τον Κερέμ.
Χτύπησα, θα με πάς στο ΚΑΤ;
Σκάσε και βλέπω Ζεχραζάτ.
Να σε κεράσω πίτσα Φάν;
Αχ, πως μ' αρέσει ο Μπουρχάν.
Πές μου πού θες να σε πάω αλλού.
Πόσο μου λείπει ο Χαλβατζί-ογλού.
Να κάνουμε στο κρεβάτι νάζια;
Μπά, απόψε αρχίζω τα ναμάζια.
 
Μα τι άλλο να κάνω Θεέ μου;

Πάνε φέρε μου να φάω μπισκότα.
Μωρ’ δεν πηδιέσαι μωρή κότα!
Μά άντρα μου πώς με μιλάς έτσι;
Γιατί, θα παρεξηγηθεί ο γυφτο-σκηνοθέτσι;
Απαιτώ τον πρέποντα σεβασμό!
Ρε άϊντε τον πούλο από δώ.

Και έτσι τελειώνει η ιστορία
της Λίτσας και του Ζαχαρία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου