Σάββατο 12 Μαΐου 2012

πολιτική κολοκυθιά

Αποκλειστικό ρεπορτάζ από την συνεδρίαση των πολιτικών αρχηγών. Τί ακριβώς ειπώθηκε μεταξύ τους.






(Παπούλιας) Πρέπει να κάνουμε κυβέρνηση. Δεν ξέρω τί θα κάνετε αλλά βρείτε μιά λύση. Ας κάνει μάνα ο Σαμαράς.


(Σαμαράς) Και γιατί να κάνω μάνα εγώ και να μην κάνει μάνα ο χοντρός που τα έκανε σκατά;


(Βενιζέλος) Και γιατί να κάνω εγώ μάνα και να μην κάνει ο τζιτζιφρίγκος ο Τσίπρας, που μας τα λέει και πολλά;


(Τσίπρας) Και γιατί να κάνω μάνα εγώ, που στο κάτω κάτω ένα αστείο κάναμε πως θέλουμε να κυβερνήσουμε, και να μην κάνει ο Καμμένος;


(Καμμένος) Και γιατί να κάνω εγώ μάνα, που στην τελική νόμιζα πως θα έπιανα πιό λίγα ποσοστά, και να μην κάνει η Παπαρήγα η καλή;


(Παπαρήγα) Και γιατί να κάνω εγώ μάνα; Για να ανασυνταχθούν οι αστικές δυνάμεις και τα μονοπώλια χτυπώντας την εργατική τάξη και το λαϊκό κίνημα; Γιατί να μην κάνει ο Κουβέλης;


(Κουβέλης) Και γιατί να κάνω εγώ, αφού είμαι δεκανίκι και κόμμα του σωλήνα, και να μην κάνει ο Μιχαλολιάκος;


(Μιχαλολιάκος) Και γιατί να κάνω μάνα εγώ, αφού δεν θα σηκώνεστε όταν θα μπαινοβγαίνω στο πρωθυπουργικό μου γραφείο και να μην κάνει ο αρχικωλοτούμπας ο Καρατζαφέρης;


(Καρατζαφέρης) Ευχαρίστως να κάνω καί μάνα, καί πατέρας, καί θείος, καί κουνιάδος, καί μπατζανάκης αλλά δεν μπήκα στην Βουλή


(Παπούλιας) Πάμε τότε από την αρχή. Γιατί ρε τενεκέ Σαμαρά δεν κάνεις .....



1 σχόλιο: