Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

κοπρίτες σε κρίση

« Κόρπους Κρίστι των Κοπριτών σε κρίση»
 
 
Μανούλα μ’ άλλο δε βαστώ, να ζω μ’ ανωνυμία
θα γίνω σταρ και επώνυμος, αντίρρηση καμμία;
-Να πάς πουλάκι μου, να πάς και να πατήσεις πόδι
αλλά πώς θα γενείς επώνυμος που είσαι σκέτο βόδι;
Μανούλα μ΄ μην ανησυχείς, μη σκιάζεσαι, μην τρέμεις
μου ΄πε το κόλπο μια αδερφή το πουσταριό ο Θέμης.
Μου ΄πε πως αν μπλέξω με αδερφές και κάθε ανωμαλία
αν βρίζω αβέρτα τον Χριστό, την Πίστη και τα Θεία
τότε θα γίνω επώνυμος, μεγάλη επιτυχία.
-Τι να σου πώ πουλάκι μου; Τι να σου ορμηνέψω;
ήσουν βλαμμένο από μικρό και πώς να το χωνέψω;
Μάνα μέτρα τα λόγια σου γιατί θα σε ξεχέσω
είπα θα γίνω επώνυμος ευθύς με κάθε μέσο.
-Πες μου τζιέρι μ’ αν βαστάς να κάνεις τον καμπόσο
Στον Βούδα, στον Γιαχβέ κι Αλλάχ; ρωτά η θεία Φρόσω.
Ά πές της πως μόνο τον Χριστό θα πρέπει να υβρίζω
αν θέλω να γενώ γνωστός στα σόου να γυρίζω.
Είπαμε είμαι της τύχης κυνηγός, ανώνυμος της πλάκας
γι’άλλες θρησκείες δεν μιλώ, δεν είμαι και μαλάκας
Είναι της μόδας , πώς να στο πώ; Πώς να στο εξηγήσω;
Βρίζω Χριστό και Παναγιά για να εκδημοκρατίσω.
-Τί να σου πώ πουλάκι μου; Είσαι παιδί μεγάλο
προσεύχομαι στην Παναγιά να σου μικρύν’ τον κάλο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου