- Τα θρησκευτικά
Tο δικαίωμα στην ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι σεβαστό, όμως η εφαρμογή του δεν είναι έργο του σχολείου. Όπως παντού στον δημοκρατικό τουλάχιστον κόσμο, είναι έργο της Eκκλησίας. H υποχρεωτική από το σχολείο κατήχηση παραβιάζει πολλές αρχές, με πρώτη την ελευθερία της συνείδησης. Eίναι ψηλά και αυξάνονται τα ποσοστά αλλόθρησκων μαθητών και μεγαλώνουν όσων ανήκουν στο ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα αλλά πιστεύουν ότι η θρησκεία είναι ιδιωτικό θέμα συνείδησης. Έχει πια έρθει ο καιρός τη θέση της δογματικής κατήχησης στο σχολείο να πάρει η θρησκειολογία και η ιστορία των θρησκειών, επίσης να καταργηθεί η προσευχή και ο οργανωμένος εκκλησιασμός.
Έχει πολλά πλεονεκτήματα να είναι η κατήχηση έργο της Eκκλησίας, αντί σχολικό μάθημα, υποχρεωτικό με την απειλή του κακού βαθμού. Oι μαθητές συμμετέχουν με τη θέλησή τους και όχι υποχρεωτικά
Tο δικαίωμα στην ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι σεβαστό, όμως η εφαρμογή του δεν είναι έργο του σχολείου. Όπως παντού στον δημοκρατικό τουλάχιστον κόσμο, είναι έργο της Eκκλησίας. H υποχρεωτική από το σχολείο κατήχηση παραβιάζει πολλές αρχές, με πρώτη την ελευθερία της συνείδησης. Eίναι ψηλά και αυξάνονται τα ποσοστά αλλόθρησκων μαθητών και μεγαλώνουν όσων ανήκουν στο ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα αλλά πιστεύουν ότι η θρησκεία είναι ιδιωτικό θέμα συνείδησης. Έχει πια έρθει ο καιρός τη θέση της δογματικής κατήχησης στο σχολείο να πάρει η θρησκειολογία και η ιστορία των θρησκειών, επίσης να καταργηθεί η προσευχή και ο οργανωμένος εκκλησιασμός.
Έχει πολλά πλεονεκτήματα να είναι η κατήχηση έργο της Eκκλησίας, αντί σχολικό μάθημα, υποχρεωτικό με την απειλή του κακού βαθμού. Oι μαθητές συμμετέχουν με τη θέλησή τους και όχι υποχρεωτικά
Τάδε έφη η κυρία Φραγκουδάκη εν μέσω ενός συνόλου προτάσεων για το σχολείο του μέλλοντος (όπως το φαντασιώνεται).
Εμείς, όπως πάντα, επικοινωνήσαμε μαζί της και μας έδωσε και άλλα στοιχεία τα οποία πρώτοι τα δημοσιοποιούμε.
Μας είπε πως το όραμά της, για το αυριανό σχολείο στο Ελληνόφωνο κομμάτι της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, είναι το να υπάρχει ποσόστωση καθηγητών γκέϋ και λεσβιών ούτως ώστε να μην θίγεται το ανθρώπινο δικαίωμα του σεξουαλικού αυτοπροσδιορισμού. Επίσης θα πρέπει να θεσμοθετηθεί «εβδομάδα της Στοάς» όπου θα λαμβάνουν χώρα ομιλίες, εκθέσεις, επισκέψεις και γενικότερα θα υπάρχει μια επαφή με τον τόσο παρεξηγημένο Μασονικό κόσμο.
Θα πρέπει να υπάρχει επέκταση του ασύλου σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα και ο συνδικαλισμός-κομματισμός να ξεκινά από τις νηπιακές τάξεις ώστε να διαμορφώνει άξιους αυριανούς ψηφοφόρους-στυλοβάτες της «Δημοκρατίας».
Ο έλεγχος για οικονομικές ατασθαλίες (αναφορικά με προγράμματα εκπαίδευσης) θα πρέπει με Νόμο του Κράτους να πάψει να υφίσταται διότι εμποδίζει την ομαλή ροή των εκάστοτε προγραμμάτων (π.χ. εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων που δεν τελεσφόρησε 100% αλλά 99% γιατί υπάρχει περίπτωση να διαταχθεί έλεγχος πράμα που επιδρά ανασταλτικά στην ελεύθερη γέννηση ιδεών και σκέψης…).
Τέλος να πάψει η ελληνική γλώσσα να είναι η επικρατούσα παρά μονάχα επιλογής για να μην γεννούνται αισθήματα μισαλλοδοξίας και ρατσισμού.
Ζήτω το νέο σχολείο! Ζήτω η εκπαίδευση! Ζήτω η τρέλλα!
Ζήτω τα μπουρδέλα!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου