Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Γιουροβίζιον 2011

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR8cV_LeV7Owq-V-z7sHMBXHkLkNdWIT5UxSrgGddOYnj_Py9TzΑκόμη μιά αποκλειστικότητα.
Πρώτοι σας μεταδίδουμε μερικούς από τους τίτλους των τραγουδιών που θα ακουστούν στον ετήσιο διαγωνισμό της Eurovision (και τα οποία-ως έκπληξη- έχουν θεματολογία άμεσα ή έμμεσα την Ελλάδα).


Γαλλία :
  " περπατισιόν αβέκ Στρος Καν, λασπιόν ε κουραδισιόν πατάν"  δηλαδή   "όποιος με τον Στρος Καν περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί"

Ιταλία:
" μετάξι Γκρέκο σωβρακάρε, στυλάτο μόστρα ντι κωλάρε"  δηλαδή  "τα μεταξωτά βρακιά (ρε Έλληνες), θέλουν και επιδέξιους κώλους"

Γερμανία:
"ντώσεν αέρεν σε γκρίχελαντ αρμπάϊτεν, σαλτάρεν στο κρεββάϊτεν"  δηλαδή "δώσε αέρα στον (Έλληνα) Χωριάτη, να σ'ανέβει στο κρεββάτι"


Ισπανία:
" Λος φοράδες Εούρος αφοδεύθον λος Γκρέκος κομπανιέρος αλωνιθ"  δηλαδή  "χέστηκε η (ευρωπαϊκή) φοράδα στο (ελληνικό) αλώνι"


Τουρκία:
"Μπουγιούκ ιμάμ μπαϊλντί  χλαπάκ  μα  κοτσομπόλ μασάλ γιόκ"  δηλαδή  "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην λές"

και για το τέλος σας παραθέτουμε ολόκληρο το τραγούδι των Σκοπίων με τους αριστουργηματικούς και καθόλου πολιτικά υπηρετήσιμους στίχους:
"είμαι Μακεδόνας,
  είμαι Μακεδόνας,
είμαι Μακεδόνας,
είμαι Μακεδόνας, 
είμαι Μακεδόνας, 
είμαι Μακεδόνας, 
είμαι Μακεδόνας, 
είμαι Μακεδόνας" 
και το ρεφρέν
"Μακεδονία, Μακεδονία, Μακεδονία να την φας και να 'ναι κρύα"
Το απόλυτο γυφτομακεδόνικο τραγούδι...

Άντε και του χρόνου...
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7GW3o1TyyPO4b9t0_-NORSHwDY2haM8G81kx2teCiDRZFJuooxQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου