Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Συνεργασία Ντόρας- Αντωνάκη

                    ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!


Τί συζητήθηκε μεταξύ Ντόρας- Σαμαρά, στην κατ' ιδίαν συνάντησή τους, για επικείμενη εκλογική συνεργασία.



- Ντόρα μου, Ντόρα μου, καλώς ήλθες. Ομόρφυνες! Κούκλα έγινες!

- Και 'σύ, Αντώνη μου, έκτακτος είσαι. Φιγουρίνι.

- Τα παρά λές Ντόρα μου. Πέραν από όμορφη είσαι και ευγενέστατη, μεγαλόψυχη και καλοπροαίρετη. Μπράβο σου, μπράβο σου.

- Έ μα Αντώνη μου, σε ανθρώπους που εκτιμώ και αγαπώ, όπως είσαι εσύ, έτσι είμαι. Έξω καρδιά.

- Τί λες βρε Ντόρα, μιάς και έχουμε τέτοια αλληλοεκτίμηση δεν συμπράττουμε στις εκλογές για το καλό μας...έέ για το καλό της παράταξης και της χώρας;

- Ναί βρε Αντώνη μου, γιατί όχι; Απλώς θέλω να ακούσεις τους όρους μου.

- Βεβαίως! Είμαι όλος αυτιά.

- Λοιπόν Αντωνάκη. Θέλω:
*Να αναλάβω πρωθυπουργός 
*Στα υπουργεία Εξωτερικών-Εθν.Άμυνας και Δημοσίας Τάξεως να εγκατασταθούν είτε δικοί μου, ως Υπουργοί, είτε αξιωματούχοι της CIA.
* Το υπουργείο Παιδείας να το αναλάβει είτε ο Βαλλιανάτος (από την συνεργαζόμενη, με το ΔΗΣΥ, Δράση) είτε κάποιος από την Μοσάντ ή από την ΜΙΤ.
*Να αναγνωρίσουμε τους ψευδομουφτήδες της Θράκης, να ικανοποιήσουμε όλες τις απαιτήσεις της Άγκυρας στην Θράκη-Αιγαίο-Κύπρο και να θεσπίσουμε τα τούρκικα ως δεύτερη επίσημη γλώσσα.
*Να καταργήσουμε τις παρελάσεις και να ξαναγράψουμε την ιστορία από μιά άλλη, τουρκοαλβανοσκοπιανή, ματιά
*Να διαγράψουμε όλα τα μέχρι τώρα σκάνδαλα, αφού αλληλοσυγχωρεθούμε μεταξύ μας και υποσχεθούμε πως δεν θα ξανακάνουμε τίποτα επιλήψιμο.
*Να καταργήσουμε τον θρησκευτικό όρκο, τον αγιασμό στα σχολεία, τις θρησκευτικές αργίες.
*Να υπουργοποιήσουμε την κόρη μου, τον γαμπρό μου, τον κουνιάδο μου, τον άντρα μου, τον ξάδερφό μου, τον θειό μου, την θειά μου και την γιαγιά μου.
*Να κάψουμε όλα τα αρχεία της γερμανικής κατοχής και των εδώ συνεργατών τους. *Επίσης στον ίδιο κλίβανο να κάψουμε και τα αρχεία της Αποστασίας, της Χούντας, τον φάκελο της Κύπρου και του Μακεδονικού.
*Σε κάθε δημόσια αίθουσα να αναρτήσουμε την φωτογραφία του πατέρα μου.
*Να υπογράψουν όλοι οι Έλληνες πως δεσμεύονται σε όλες τις πρόνοιες του Μνημονίου και να αφήσουμε το ΔΝΤ να εκπληρώσει, χωρίς εμπόδια, την αξιόλογη προσπάθειά του στην χώρα μας.
 *Να ιδρύσουμε σε κάθε πόλη και από μία μασονική Στοά.
*Να μηδενίσουμε τα προβλήματα με τους γείτονές μας δίνοντάς τους ό,τι μας ζητήσουν χωρίς κανένα αντάλλαγμα στα πλαίσια της ειλικρινούς και ανιδιοτελούς φιλίας-καλής γειτονίας.
*Να ποινικοποιήσουμε και να τιμωρήσουμε όσους μιλάνε για ελληνορωσική προσέγγιση-εθνική κυριαρχία-Δημοκρατία κλπ παρωχημένα.
*Να προκηρύξουμε εκλογές μετά από 25 χρόνια, αν γίνω εγώ πρωθυπουργός.

Αυτά, τα λίγα, για αρχή.  Δέχεσαι Αντωνάκη;;

- Ντόρα μου, Ντόρα μου. Πάντα σκεπτόμενη, ανιδιοτελής και, πάνω απ'όλα, Ελληνίδα. Εννοείται πως δέχομαι. Άντε, και καλή μας συνεργασία....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου