Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

επιστολή Ντόρας

ΕΚΤΑΚΤΟ!!

Η Ντόρα Μπακογιάννη απέστειλε επιστολή συμπαράστασης προς τον κατηγορηθέντα Γ.Παπακωσταντίνου.


"Αγαπητέ Γιώργο, 
παρόλο που οι πολιτικές μας διαδρομές ήταν εκ διαμέτρου αντίθετες και πολλές φορές συγκρουστήκαμε πολιτικά, πάντα όμως προς όφελος του λαού και της χώρας, δεν μπορώ να μην σου σταθώ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάς. Το δίκαιο και η πολιτική ηθική με υποχρεώνουν να το πράξω. Γνωρίζω πολύ καλά τί σημαίνει να σε κατηγορούν άδικα και να σε λασπολογούν. Το βίωσα τις ημέρες που ξέχασα να δηλώσω εκείνο το (ψωρο)εκατομμύριο του Ισίδωρου και έπεσε όλη η χώρα να με κατασπαράξει. Ποιάν; Εμένα! Εμένα που από την πρώτη στιγμή της πολιτικής μου καριέρας παραμέρησα προσωπικό όφελος και ρίχτηκα στην μάχη για το καλό του τόπου και του λαού, όπως ακριβώς έπραξες και εσύ. Είναι άδικο να δίνεις όλην σου την ψυχή σε έναν αγώνα που πιστεύεις και μετά να σε κατηγορούν και να σε διασύρουν. Ειλικρινά σου στέλνω την συμπάθειά μου και την αυθόρμητη συμπαράστασή μου και επ' ουδενί δεν το κάνω λόγω της παλιάς οικογενειακής φιλίας των πατεράδων και των παππούδων μας, η οποία αναπτύχθηκε σφόδρα την περίοδο 1941-44.
Με τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς
Ντόρα

Υ.Γ. έχεις και τις ευχές του πατρός μου για "καλά ξεμπερδέματα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου