Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Έκθεση για τον Καραγκιόζη...

                  http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTrbZ-SItOLW2xGJ8U8_kv6ctXfBVW3CNTiurn5cj-0KtFcI2_b

13ο Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης

Έκθεση ιδεών.
Πέμπτη τάξις  Ε2

Θέμα : "τί γνωρίζετε για τον Καραγκιόζη"


" Εγώ ξέρω αρκετά πράγματα για τον Καραγκιόζη. Πολλοί λένε πως είναι ένας καμπούρης με μεγάλη μύτη και παλιά ρούχα αλλά εγώ νομίζω πως είναι πιό πολλοί από ένας γιατί ο μπαμπάς μου λέει Καραγκιόζη τον Θείο μου τον Αργύρη γιατί ενώ βρίζει συνέχεια τους άλλους αυτός κάνει τα ίδια και χειρότερα και μάλιστα τώρα στις εκλογές ψήφισε πάλι Πασόκ ενώ προηγουμένως τους έβριζε και ο μπαμπάς μου τον φωνάζει από δω και πέρα Αρχικαραγκιόζη. Και τον κύριο Δημοσθένη τον περιπτερά τον λέει Καραγκιόζη γιατί γράφτηκε μέλος σε έναν νέο κόμμα που είναι όμως παλιό και το έχει η κόρη κάποιου Δράκουλα.
Μετά ο μπαμπάς μου λέει πως όλοι στην τηλεόραση είναι καραγκιόζηδες είτε είναι κουνιστοί είτε καλοντυμένοι είτε λένε ειδήσεις είτε παίζουν σε σειρές.
Μετά λέει πως και οι άλλοι που δεν μένουν στην Ελλάδα είναι Καραγκιόζηδες γιατι μιά ζωή μας κοροϊδεύουν και μας ρουφαν το αίμα αλλά με μπερδεύει εδώ γιατί αυτούς νομίζω πως τους λένε βρυκόλακες.
Μετά και τον εαυτό του καμμιά φορά τον λέει Καραγκιόζη όταν πάει στον καθρέπτη γιατί
όλο λέει λέει αλλά κι αυτός κάνει τα ίδια με αυτούς που τους φωνάζει Καραγκιόζηδες.
Τελικά δεν ξέρω για ποιόν να πρωτογράψω..


                         Γιαννάκης Καρακακάκης

                        http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSVyUgQ-sFxEm-_8mfQnYfeU8j-LRUZIoXcgjKMyx3fQCdFGBXK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου