Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ρεπορτάζ για την τρομοκρατία

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!

Ο δημοσιογράφος του Σκύμνου Λάκης Αυτιάς (απλή συνωνυμία με τον γνωστό χαζό Αυτιά) κατάφερε και πήρε διάφορες συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές της (τρομοκρατικής) επικαιρότητας.



Συλληφθέντας:

"ξέρετε ναούμ, εγώ θέλω να γ@@@σω την κοινωνία ναούμ γιατί ντάξει ρε σείς δε παλεύεται η φάση, ΟΚ; Ντάξει δε λέει με τα μπατσόνια και τα φασισταριά να μην την κάνω τρέλλα. Ντάξει ρε σείς δε γουστάρω και αυτό το πρεσάρισμα της και καλά ελληνικής οικογένειας, ντάξει; Γουστάρω αναρχία για χαβαλέ και αμά λάχει γ@@@ω κι όποιον γουστάρω , ντάξει;; Ντάξει, θά ρχόταν κι η ώρα που θα γ@@ούσα και μεγαλοδημοσιογράφους, μεγαλοεκδοτες, μεγαλοσυνδικαλιστές, μεγαλολαμόγια, μεγαλοκομματάρχες, μεγαλοτραπεζίτες, μεγαλοδοσίλογους αλλά ντάξει ρε σείς κουλάρετε. Πρώτα να τελειώσω με τον περιπτερά της γειτονιάς, το μπατσάκι των 700 ευρώ, τον εθνικιστή μπακάλη της διπλανής πόρτας, τον μόρτη τον ταξιτζή που πήγε να πουλήσει μούρη και μετά θα τους περιποιούμασταν και τους λοιπούς, ντάξει;; Άσε που μου την βίδωσε και η κατάσταση στο σπίτι, ντάξει; Αναγκάστηκαν οι γέροι μου να αλλάξουν σπίτι κι από το Νέο Ψυχικό να πάνε στο Παλιό Ψυχικό. Μου κατέβασαν και το χαρτζιλίκι στα 2,5 χιλιάρικα το μήνα και τα πήρα στην κράνα, ντάξει; Έτσι βγήκα στην αντίδραση, ντάξει;;"

Δεσμοφύλακας:
"θέλω να δηλώσω κατηγορηματικά πως δεν έπεσε ούτε μία φάπα από μέρους μας. Τα τσογλάνια ερχόντουσαν πάνω στις ανοιχτές παλάμες μας και πέφτανε με φόρα για να παρουσιάσουν αυτήν την εικόνα"


Κουράκης:
"εκ μέρους όλης της αριστερής ριζοσπαστικής προοδευτικής πτέρυγας δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου σε αυτά τα παιδιά τα οποία είναι τα μόνα θύματα. Ακόμα και ο ταξιτζής της Πάρου που απεβίωσε σε κείνην την ληστεία, και λέγεται πως έχει σχέση με την ευρύτερη δράση των παιδιών, απεβίωσε επίτηδες κρατώντας την αναπνοή του για να κατηγορηθούν αργότερα οι υγιείς αντιδράσεις της νεολαίας ως "τρομοκρατία". Το μόνο σίγουρο είναι πως μετά από αυτά τα συμβάντα είναι επιτακτικότερη όσο ποτέ η ανάγκη χωρισμού εκκλησίας-κράτους, αποχριστιανοποίησης της κοινωνίας, αποεθνικοποίησης της Ελλάδας, υιοθέτησης παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια και πληρωμή των κληρικών μόνο από τους χριστιανούς. Ά και να διοριστεί ο Τατσόπουλος εφ΄όρου ζωής υπουργός Εθνικής Άμυνας και η Ρεπούση Παιδείας"

Βαλλιανάτος
"τί τα χτυπήσαν τα παιδιά; Δεν μπορούσαν να τα πηδήξουν; Αν το εφάρμοζαν αυτό θα πήγαινα να δηλώσω κι εγώ ένοχος. Για την ακρίβεια θα αναλάμβανα όλες τις τρομοκρατικές επιθέσεις από το ΄74 και μετά. Ζήτω τα ανθρώπινα δικαιώματα!!(μερικά, όχι όλα...)"

γονέας συλληφθέντα:
"γιατί πειράξατε το παιδί μου;; Μιά παιδική τρέλλα έκανε με την παρέα του. Εσείς δεν ήσασταν ποτέ νέοι; Δεν κάνατε παρόμοιες τρέλλες; Θα έπρεπε να τον μεταχειριστείτε έτσι; Ας το λέγατε σε εμένα να του έκανα μιά αυστηρή επίπληξη. Σας προειδοποιώ πως θα έχετε να κάνετε με εμένα αν πειράξετε το παιδί μου. Πώς θα πάει αυτή η κοινωνία μπροστά όταν δεν αφήνουν τα παιδιά να τα καθοδηγούν και να τα νουθετούν οι γονείς τους μετά από μιά αθώα παιδική επιπολαιότητα; Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας. Καλά έκανα τόσα χρόνια και έλεγα στο παιδί μου πόσο κακό είναι το να είσαι Έλληνας..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου