Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

όλο το παρασκήνιο για την εκλογή νέου Πάπα

Μετά από επίπονη και επίμονη δημοσιογραφική έρευνα οι δημοσιογράφοι του Σκύμνου κατάφεραν και εξασφάλισαν τον λόγο που έβγαλε ο παραιτηθείς Πάπας Βενέδικτος στο Βατικανό, σε κλειστό κύκλο, καθώς και τα ονόματα από τους επικρατέστερους διαδόχους του.

Η ομιλία του Πάπα:
"Αγαπητοί μου συνεργάτες, οι λόγοι που με οδήγησαν στην παραίτησή μου δεν είναι αυτοί τους οποίους επικαλέστηκα στον λαό. Ο πραγματικός λόγος είναι πως ο Μέγας Μάγιστρος της Στοάς, στην οποία ανήκω, καθώς και το Δ.Σ. της Λέχσης Μπίλντερμπεργκ μου εμπιστεύτηκαν νέα αποστολή. Θα ηγηθώ μιάς νέας Διεθνούς Οργάνωσης για τον παγκόσμιο διαθρησκευτικό διάλογο και την εξάλειψη της εθνικής ταυτότητας. Να ξέρετε πως θα σταθώ αρωγός στον νέο Πάπα και θα τον συμβουλεύω από το νέο μου πόστο. Εντωμεταξύ, ως αντικαταστάτες μου, προτείνω τους κάτωθι πέντε:


1. τον Κώστα Σημίτη
διότι γνωρίζει πολύ καλά από διαπλοκή (ως πρώην Αρχιερέας της), διαθέτει το κατάλληλο θρήσκευμα και αποτελεί πειθήνιο όργανο της Στοάς μας.







2. τον Κων/νο Μητσοτάκη
διότι είναι απέθαντος, έχει πείρα ως Μέγας Μάγιστρος και διατηρεί άριστες σχέσεις με το διεθνές κατεστημένο





3. τον υπουργό εξωτερικών της Γερμανίας κ.Βεστερβέλερ
διότι είναι ομοφυλόφιλος πράγμα που θα δώσει τα πολυπόθητα προοδευτικά διαπιστευτήρια της Εκκλησίας μας




4. τον Τάσο Κουράκη
διότι οι πνευματικές του αναζητήσεις και η θρησκευτική του κατάρτιση ταιριάζουν γάντι με τον θρόνο μου









και
 5. τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο
διότι μιά ψυχή που είναι να βγεί , ας βγεί. Τόσα χρόνια παλεύει για την υποταγή του Ανατολικού Ορθόδοξου Δόγματος στο Βατικανό οπότε κρίνω πως ήρθε ο καιρός, πριν κλείσει τα μάτια του,  να τον κάνουμε Πάπα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου