Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

ο Γιωργάκης στο δικαστήριο...





Ποίηση
τίτλος :
«ο Γιωργάκης απολογούμενος στο δικαστήριο»







 Έλεος κύριοι δικασταί, συγγνώμη δικηγόροι
στην μητρική μου θα το πώ αϊμ βέρι βέρι σόρι

έχω μανούλα φρόκαλο και δυό χαζά αδερφάκια
υπέγραψα μνημόνιο μην μείνω στα παγκάκια

μ΄ήθελε πρωθυπουργό η μάμυ μου, το είχε κατά νού της
ξεκούτιανε κι ο γέρος μου που ήταν και τσιφούτης

φταίει κι αυτός απ΄την Στοά, με ξέρει από παιδάκι
που μου ΄πε "υπόγραψέ το κι αυτό, ακούς χαζέ Γιωργάκη;"

Τί νά ΄κανα ο καψερός; Τί νά ΄κανα ο δόλιος;
με πίεζαν όλοι συνεχώς, μέχρι κι ο Γιώργος Ντόλιος.

Εγώ τους Έλληνες τους αγαπώ, δεν θέλω να πονάνε
κατάλαβα πουλί κ' υπογραφή δεν βάζεις όπου νά ΄ναι

Θα επανορθώσω άμεσα, κάνω και κωλοτούμπα
θα κάνω κόμμα αριστερό που θα το λέν "τουλούμπα"

θα της αρέσει της μαμάς, θ΄αρέσει στο κοινό
θα κάνω και ποδήλατο, τέννις, σκουός, κανό

Θα γίνω αντιμνημονιακός, θα εκφράζω κάτι νέο
ποιός έχασε την τσίπα του για να την βρώ οέο;

θα φτιάξω κόμμα φοβερό που την Ελλάδα σώνει
χέστηκε η φοράδα μας, χέστηκε μες στ' αλώνι

μα τί ακούγεται απο ΄κεί; ποιός τρίζει τα πλακάκια;
ά είναι η πουστροπαρέλαση κι ακούγονται γοβάκια

Αφήστε με κύριοι δικασταί, μή με κατηγορείτε
θα πάω στην παρέλαση και μην ομοφοβείτε

μονάχα αυτό να σκέφτεστε το τί καλά ΄χω φέρει
πουστροπαρέλαση, αράπηδες, ΔουΝουΤου, Καρατζαφέρη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου