Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

όλο το παρασκήνιο από την έκτακτη σύσκεψη των αρχηγών



Λοιπόν παιδιά το μαγαζάκι θα το διαλύσουμε και θα πάμε σε εκλογές εντάξει;;



Σύμφωνοι αλλά εγώ θα είμαι ο αντιμνημονιακός προεκλογικά , εντάξει Φωτάκο;




Τί λε ρε; Πλάκα μας κάνεις; Εγώ θα είμαι ο αντιμνημονιακός!







Τσού ρε κωλόγερε. Εγώ είμαι και σοσιαληστής κι όχι ορτινάτζα της σειράς

Ούστ ρε μπουχέσα, κλασομπανιέρα. Εγώ είμαι όμως αριστερός! Το λέει και το όνομά μας. Εγώ θα είμαι ο αντιμνημονιακός.

Άντε πηδήξου μωρέ γερό Ξούρα που σε κάναμε και άνθρωπο. Απ΄το να είσαι στο καφενείο και να παίζεις πρέφα σε βάλαμε στο προσκήνιο. Παλιολαμόγιο.

Απ' το να είσαι φυλακή, ρε πατσοκοιλιά, σε έχουμε και στην κυβέρνηση. Σε δίνουμε και αριστερά διαπιστευτήρια. Σάλτα και πηδήξου παλιοφώκια!

Α, Αντώνη δεν πάμε σε εκλογές. Δεν συμφωνώ. Ή εγώ θα είμαι ο αντιμνημονιακός ή κανένας! Θα συνεχίσω να σε στηρίζω, αναγκαστικά.

Κι εγώ Αντώνη. Αφού δεν συνεννοούμαστε θα σου δώσω ψήφο εμπιστοσύνης.

Άντε, παλιομαλάκες, άδικα χάνω τον χρόνο μου. Ελάτε να βγούμε ακόμη μιά οικογενειακή φωτογραφία...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου