Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Κοινοτική "αλληλεγγύη"..


Όταν πριν από κανά δυό χρόνια η παγκόσμια οικονομία έτριζε, η πτώση της παραγωγής είχε ως αποτέλεσμα την ομαδική απόλυση εργαζομένων ιδίως από Χώρες βιομηχανικά ανεπτυγμένες Η κατάσταση είχε λάβει εκρηκτικές κοινωνικές διαστάσεις πράγμα που έφερε τις κυβερνήσεις αυτών των Κρατών σε απόγνωση.

Συγκεκριμένα οι πρώτες που είχαν πληγεί, ήταν Χώρες με ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς η οικονομική κρίση πρωτίστως χτυπούσε προϊόντα "πολυτελείας".

Σε αυτήν την οριακή κατάσταση, η Ελλάδα, έλαβε ένα αυτοχειριακό μέτρο αγνοώντας το επερχόμενο οικονομικό τέλμα (προφανώς στα πλαίσια των δεσμεύσεών μας στις διάφορες Στοές και Λέσχες..).

Ως Χώρα που το μόνο όφελός της από την πώληση αυτοκινήτων είναι τα τέλη ταξινομήσεως ,

έδωσε κίνητρα (προ 12μήνου) για την "τόνωση" της αγοράς αυτοκινήτου.

Το κακό πολλαπλό σε μιά Χώρα που δεν παράγει αυτοκίνητα.

Πολύτιμες οικονομίες (η ακόμη και νέοι δανεισμοί) του επιρρεπούς κόσμου, κάναν φτερά στο εξωτερικό και ενίσχυσαν τις οικονομίες των άλλων Κρατών.

Το Ελληνικό Κράτος μείωσε κατά το ήμισυ τα μόνα του έσοδα από τις αγορές των αυτοκινήτων διαπράττοντας τεράστιο λάθος εις βάρος της ήδη βεβαρημένης οικονομίας του και , τέλος, τα μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα (που ήταν και το κύριο μέρος της αγοράς) αποδείχθηκαν απίστευτα δυσβάσταχτα για τους ιδιοκτήτες τους (φόροι, σήματα, βενζίνη).

Παρόλαυτά η Ελλάς στήριξε τις άλλες Χώρες που περνούσαν μιά φάση κρίσης (ιδίως Γερμανία,Γαλλία,Ιαπωνία, κλπ).


Σήμερα που εμείς έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο , πού είναι η αλληλεγγύη τους σε μιά (μικρή)Χώρα που τους αιμοδοτεί οικονομικά σε δύσκολες εποχές;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου