Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

κι άλλο θύμα των περιστάσεων...

Ακόμα μία παρεξήγηση σημειώθηκε το τελευταίο 24ωρο. Ακόμα ένα θύμα παρανοήσεως προστέθηκε στον μακρύ κατάλογο των παρεξηγήσεων, και μάλιστα επώνυμο. Ο γνωστός τραγουδιστής Πασχάλης εδάρη μέχρι λιποθυμίας από ακροαριστερές δυνάμεις που πρόσκεινται στο "δημοκρατικό τόξο" και μετά συνελήφθη από την αντιτρομοκρατική ως φίλα προσκείμενος εις την Χ.Α. 
Παρακάτω όλη η μαρτυρία του ίδιου του παθόντα στον ανταποκριτή του ιστολογίου μας:



"Τί να πώ; Και γώ δεν ξέρω πώς συνέβη. Ήταν εχθές το απόγευμα όταν πήγα να φτιάξω τσάϊ στην Αλίκη αλλά καταλάθος αντί για ζάχαρη έβαλα αλάτι. Η Αλίκη νευρίασε και ξέφυγε λίγο. Με έδειρε, έσβησε επάνω μου τσιγάρα, με χαράκωσε με πυρακτωμένο αντικείμενο, με ξύρισε γουλί και με πέταξε ημίγυμνο στον δρόμο. Ένα απλό συνηθισμένο ξεσπασματάκι της Αλίκης ήτανε και τίποτα παραπάνω. Επειδή, όμως, μου έσπασε τα μπροστινά δόντια δεν μπορούσα να μιλήσω και μούγκριζα. Για κακή μου τύχη, εκείνην την ώρα, περνούσαν κάτι "δημοκρατικοί τοξοβόλοι" και παρεξήγησαν την κατάστασή μου. Με είδαν ημίγυμνο με τις χαρακιές και τις πέρασαν για αγκυλωτούς σταυρούς. Με είδαν και ξυρισμένο γουλί, μούγκριζα κιόλας και αμέσως συμπέραναν πως είμαι χρυσαυγίτης. Έ, εντάξει, παιδιά είναι. Φώναξαν και την παρέα τους και με δώσανε ένα καλό βρωμόξυλο. Για την ακρίβεια με κάνανε "γκάϊντα" στο ξύλο. Λιποθύμησα και μόλις συνήλθα με συνέλαβε η αντιτρομοκρατική. Εκεί με πήγαν στην ΓΑΔΑ και με ρίξαν ακόμη ένα μπερντάκι ξύλο. Όταν λύθηκε η παρεξήγηση και κατάλαβαν πως επρόκειτο περί λάθους, φωνάξανε την Αλίκη. Μαινόμενη ήρθε στην ΓΑΔΑ και με μπουνιές και κλωτσιές, φτύνοντάς με, προσπάθησε να με πετάξει έξω και να με πάει στο σπίτι. Εγώ αρνήθηκα και παρακάλεσα την διοίκηση να με κρατήσουν μερικές μέρες μέσα μέχρι να ηρεμήσει η Αλίκη. Αυτό ήταν όλο. Μία παρεξήγηση και μόνο. Ζήτω η Δημοκρατία!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου