Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Μήνυμα για του Αγίου Βαλεντίνου

Μήνυμα Νταβούτογλου προς τον ελληνικό λαό επ' ευκαιρία της μεγάλης γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.




"Ά μπρε γκιαούρηδες. Τσόκ σεβντά έχω για σας μπρέ. Όλο θέλω να σας πασπατεύω. Πολύ ταμάχι μπρέ. Σήμερα, την ημέρα του Βαλεντίνου, ταμάμ για παπάρι είστε. Θα ενημερώσω τους σεβνταλήδες μου στο Γιουνανιστάν να σας "ευχηθούν" (τον Πρόξενο Σαρνίτς, τους πράκτορες μουφτήδες μας, τους προέδρους των Συλλόγων μας, τους βουλευτές μας, τους δημοσιογράφους μας, τους κομματάρχες μας). 
Θα τους δώσω και μπαξίσι να σας τρελλάνουν στο  γαμ....
Αλλά και από δω θα στείλουμε μουσαφίρηδες με αεροπλάνα και σαματά κουνούπ (ελικόπτερα) για να το γιορτάσουμε. Και για τους Κούρδους έχω σεβντά και για τους Αρμένους και για τους αριστερούς και για τους Κύπριους και για τους Σύρους αλλά για σάς...
Βάϊ βάϊ βάϊ τί σεβντά έχω στα τζιέρια μου για σας μπρέ; Όλο να σας δικαιώνω Οθωμανικά θέλω γιαβριά μου. Δόξα τον Γιαραμπή. Καλό Βαλεντίνο νά 'χουμε"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου