Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ;;


*το ΠΑΣΟΚ μου υποσχέθηκε πως με την "πράσινη ανάπτυξη" θα γίνω χορτοφάγος και θα αδυνατίσω.
*η ΝΔ μου υποσχέθηκε ότι δεν θέλει να με αποπροσανατολίζει με κούφιες υποσχέσεις σαν του ΠΑΣΟΚ και ότι σε 1 μήνα θα με κάνει στυλάκι
*ο ΣΥΝ είπε πως στα πλαίσια του αντιρατσισμού του, θα με αγαπήσει όπως είμαι, θα με κάνει υποψήφια στις επόμενες εκλογές και θα με βρεί δουλειά στο αντιρατσιστικό-φιλομεταναστευτικό Σύλλογο "μπάτε σκύλοι αλέστε"
*το ΚΚΕ μου ανέπτυξε την θεωρία του προλεταριάτου και την ιμπεριαλιστική διείσδυση στις συνειδήσεις των λαϊκών στρωμάτων που υπονομεύουν τους λαϊκούς αγώνες των συντρόφων...(!!!!;;;;;!!!!)
*ο ΛΑΟΣ με ρώτησε αν αγωνιώ, αν φοβάμαι κι αν πεινώ.Τους απάντησα το τρίτο πως με εκφράζει και μου ανταπάντησαν πως θα δώσουν βάση στα άλλα δυό για να μην σκέφτομαι το τρίτο.
* οι ΟΙΚΩΛΟΓΟΙ-ΠΡΑΣΙΝΟΙ δεν μου είπαν τίποτα και με κοιτούσαν σαν χάνοι(μόνο κάτι για την καρέτα-καρέτα ψέλλισαν)
ΕΓΩ, ΤΕΛΙΚΑ, ΠΟΙΟΝ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ;;;
skymnos.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    και το ερώτημα φυσικά παραμένει στο τέλος.
    Ποιον σκατά να ψηφίσω;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή