Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με έναν ΔΟΛΟΦΟΝΟ




Ένα απόσπασμα από την συνέντευξη του αρχιδολοφόνου του Σολωμού, Κενάν Ακίν.


Το συνηθισμένο και διαχρονικό παρακρατικό πρόσωπο της τουρκίας , σε όλο του το μεγαλείο








....Πως αισθανθήκατε τότε, όταν συνέβη το αιματηρό αυτό επεισόδιο; Όλος ο κόσμος έδειχνε εσάς ως τον δολοφόνο του Σολωμού. Η κάμερα είχε εστιάσει τη στιγμή που είχατε προτεταμένο το περίστροφό σας, σημαδεύοντάς τον όταν ανέβαινε στον ιστό της σημαίας…


Αναρωτιέμαι κι εγώ γιατί όλα τα μάτια του κόσμου έπεσαν επάνω μου. Πιστεύω ότι ακόμη και η Ελληνική Αστυνομία δεν πιστεύει ότι ήμουν εγώ εκείνος που πυροβόλησε.




Πόσο άλλαξε η ζωή σας από εκείνη την ημέρα;


Ανησύχησα πολύ, αλλά τι μπορώ να κάνω; Ξέρω ότι με κατηγορούν άδικα και πως έψαχναν να βρουν ένα εξιλαστήριο θύμα για να του τα φορτώσουν όλα.




Έχετε δηλώσει παλαιότερα σε τουρκική εφημερίδα ότι μακάρι να ήσασταν εσείς αυτός που τράβηξε τη σκανδάλη, τονίζοντας χαρακτηριστικά «γιατί κάνετε το σκότωμα ενός σκύλου να ακούγεται τόσο σημαντικό;».


Πράγματι. Δεν μετανιώνω για όσα έχω πει. Το λέω και σήμερα αυτό, και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια από εκείνη την μέρα. Αν ήμουν στη θέση εκείνου που πυροβόλησε, το ίδιο θα έκανα κι εγώ. Θα τον σκότωνα. Ακόμα κι εσύ, αν βρεθείς σε εκείνη τη στιγμή, μπορείς να κάνεις το ίδιο. Αν κάποιος προσπαθήσει να κατεβάσει την ελληνική σημαία, εσύ τι θα έκανες; Είναι καθήκον να κάνουν όλοι το ίδιο πράγμα!




Έχετε σκεφτεί ποτέ να παραδοθείτε στις ελληνικές αρχές για να αποδείξετε, όπως υποστηρίζετε εσείς, την αθωότητά σας;


Η ελληνική πλευρά με κατηγορεί ανοιχτά και φανερά. Για να παραδοθώ σημαίνει ότι παραδέχομαι το έγκλημα. Εγώ δεν το δέχομαι αυτό. Προσπάθησα μάλιστα κάποια στιγμή να βρω δικηγόρο από την ελληνική πλευρά, αλλά κανένας δεν δέχτηκε. Πώς λοιπόν να πάω να παραδοθώ; Για αυτή την υπόθεση δεν έγινε η έρευνα όπως έπρεπε να γίνει για να πάω μετά στο δικαστήριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου