μετά από πολυήμερες συσκέψεις, οι Τούρκοι υπεύθυνοι για την τουριστική καμπάνια του 2011, αποφάσισαν να δώσουν στην διαφήμισή τους μιά πιό φολκλορική πινελιά που θα τονίζει τις πολιτιστικές τους καταβολές και την χαρακτηριστική τους πρακτική ούτως ώστε να τραβήξουν πιό πολλούς Έλληνες και αλλοδαπούς τουρίστες εν όψει της νέας σαιζόν για το 2010-2011.
Κατέληξαν σε δύο εικόνες-λογότυπα:
α. στο μνημείο της γενοκτονίας των Ασσυρίων που βανδάλισαν οι τούρκοι "ανθρωπιστές" της Αυστραλίας
και
β. στην πάντα διαχρονική τους πόζα ανάμεσα σε κάποια από τα θύματά τους
άϊντε και καλή σαιζόν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου