Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Μικρές αγγελίες

Καταφέραμε να αλιεύσουμε μέσα από εφημερίδες-περιοδικά-διαδίκτυο μερικές μικρές αγγελίες που δημοσιεύθηκαν κατά καιρούς (καί τις απαντήσεις τους) οι οποίες μας αφορούν άμεσα ως Κράτος.
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:V9c9bjFqpHn-qM:l
Αγγελία 4-10-09
Ζητείται παχύδερμο (σωματικώς και ψυχικώς) με έφεση στην πλάνη, στην συκοφαντία, στις φανφάρες, στο μπινελίκι και στην πολιτική ασυναρτησία ώστε να αναλάβει καθήκοντα Αντιπροέδρου στην νέα Κυβέρνηση. Βιογραφικό απαραίτητο.


Απάντηση.
Λέγομαι Θεόδωρος και νομίζω πως σας καλύπτω επαρκώς σε όλα. Για το "σωματικώς παχύδερμο" δεν ξέρω αν σας καλύπτω πλήρως αλλά έχω μέλλον και για παραπάνω κιλά. Θα σας αναφέρω μιά ιστορία , αντί βιογραφικού, ώστε να σας αποδείξω πως είμαι ο πλέον κατάλληλος για εσάς. Πρίν καμμιά 15αριά χρόνια, ως Υπουργός Εξωτερικών του Μπουρδελιστάν κι ενώ μόλις είχα τελειώσει στην Ν.Υόρκη μιά συζήτηση για το Κυπριακό στα γραφεία του ΟΗΕ, βγαίνοντας από την αίθουσα έκανα οργισμένες δηλώσεις εναντίον των Τούρκων πως "δεν μιλάμε με Δολοφόνους, Βιαστές και Ληστές". Επίσης το 1995 , με το που ανέλαβα το Υπουργείο, δήλωσα κατηγορηματικά πως δεν είναι εφικτό να συμφωνήσουμε με τα Σκόπια οποιαδήποτε ονομασία που θα περιέχει τον όρο "Μακεδονία".
Από τότε κατέβασα την σημαία (καί τα σώβρακά μου) από ελληνικό έδαφος προς χάριν των "ληστών", παρέδωσα τον Αρχηγό ενός Απελευθερωτικού Αγώνα στους "δολοφόνους", πήγα πρό ημερών και φύτεψα σε δημοσιογραφικό φόρουμ μιά ελιά ως κίνηση φιλίας με τους "βιαστές" και συμφωνώ να ονομάζονται τα Σκόπια "Μακεδονική Μακεδονία της Μακεδονίας". Πιστεύω πως δικαιωματικά αξίζω την θέση αφού σας καλύπτω σε όσα ζητάτε.
 (δεν ξέρω αν μετράει σαν προσόν αλλά σημειώστε πως έκλασα στην μάπα τον Πατριώτη Πρετεντέρη και τον ψιλοεθνικιστή Α.Καφετζόπουλο. Δέστε το βίντεο αν δεν πιστεύετε)
http://www.youtube.com/watch?v=mCLOmyz_l9w

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGDNr_93W_704f1Hklw31gh2POV4Tab7D1ojpYrx4SSgT_l0A&t=1&usg=__Ed7bV4BzdIXbej-gOORJv7BZqfY=





Αγγελία 20/9/10
Από το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής ζητούνται:
α. άτομο με θεολογικές γνώσεις (αλλά και φασιστικές απόψεις) με σκοπό την διεκπεραίωση (μέσω της θρησκευτικής του ιδιότητας) διαφόρων αποστολών υπέρ του Προξενείου. Απαραίτητη προϋπόθεση να είναι βαθύς γνώστης αλλά και φίλα προσκείμενος με το τουρκικό παρακράτος.
β. γυναίκα υπεράνω υποψίας που θα τοποθετηθεί επικεφαλής σε Δημοτική κίνηση αμιγώς τουρκική ώστε να δυναμιτίσει την κοινωνική γαλήνη και να πολώσει την τοπική κοινωνία ώστε προβοκατόρικα να αποτελέσουμε τους "ρυθμιστές" του τόπου.
Αμοιβή ικανοποιητική και ανέλιξη εγγυημένη.



Απάντηση
α. λέγομαι Αμέτ και νομίζω πως είμαι ο ιδανικός για εσάς. Είμαι Θεολόγος αλλά όση σχέση έχει η Τζούλια Αλεξανδράτου με την συγγραφή φιλοσοφικών κειμένων άλλο τόσο έχω κι εγώ με την θρησκεία. Είμαι κεμαλιστής μέχρι το κόκκαλο, παντουρανιστής και έχω συστατικές επιστολές από τους Γκρίζους Λύκους κι απ'την Εργκένεγκον. Γυαλίζει το μάτι μου, ξέρω πως να τρομοκρατώ τους πιστούς (π.χ. πως θα είναι καταραμένοι, δεν θα θάβονται κλπ) και γενικά να βγάζω εις πέρας δύσκολες και βρώμικες αποστολές.

β.ονομάζομαι Σημρέλ και νομίζω πως είμαι η πλέον κατάλληλη για να κάνω την "έκπληξη" αφού θα τους την "φέρω" από πίσω και δεν θα το πιστεύουν. Για πολλά χρόνια βασίστηκαν σε εμένα και στο "μετριοπαθές" προφίλ μου, με τοποθέτησαν σε ένα σωρό θέσεις (μέχρι κι ευρωβουλευτή με το Πασόκ με πρότειναν), ήμουν στην Αυτοδιοίκηση και έχω πάρει ένα σωρό λεφτά από τα πόστα στα οποία με εμπιστεύτηκαν. Επειδή πιστεύω στην ελληνοτουρκική φιλία (με τους όρους του Μπαχτσελί και του Τοπάλ Οσμάν) θα ήθελα να αναδείξω την μεγαλόκαρδη και διαφανή τουρκική πολιτική στην περιοχή της Θράκης. Επίσης γνωρίζω πολύ καλά τον τούρκικο ύμνο της Δ. Θράκης , πιστεύω πως το Κουρδικό είναι καθάρα θέμα τρομοκρατίας, στην Κύπρο έγινε ειρηνική επιχείρηση, στην Σμύρνη έγινε συνωστισμός, τα Ίμια είναι τουρκικά, Εργκένεγκον δεν υπάρχει, όλοι οι τούρκοι στρατιώτες που έλαβαν μέρος σε διάφορες κατακτήσεις εδώ και αιώνες πέθαναν παρθένοι, ο παστουρμάς δεν βρωμά,
οι τούρκικες τουαλέτες είναι δείγμα πολιτισμού, το τούρκικο Προξενείο κοιτά μόνο την δουλειά του, 
ποτέ δεν χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί ή στο αλώνι, ποτέ δεν βοηθήθηκαν οι Νεότουρκοι από τους "συμμάχους" των Ελλήνων και από τους Εβραίους, δεν είχε καμμιά σχέση ο Ναζισμός με τον Κεμαλισμό, δεν τρέχει τίποτε στα γύφτικα, πάμε με αγαθές προθέσεις σε κάθε διαπραγμάτευση, και πως δεν υπάρχει "οθωμανικό δίκαιο". 
Από τους τούρκους θαυμάζω τον Ταλαάτ Πασά φυσικά τον Κεμάλ και τον Ερτοργούλ τον πρόγονό μας. Από Έλληνόφωνους τον Π.Βοσκόπουλο τον Μακεδόνα, τον Νάσο Θεοδωρίδη , τον Γ.Βαλλιανάτο, τον κ.Μπουτάρη, τον Ν.Δήμου και τον κ.Δημητρά.
Πιστεύω να σας έπεισα με τα προσόντα μου.



Σε επόμενες αναρτήσεις η συνέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου