Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

καί οι Φιλέλληνες μαζί μας..

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!

Μόλις πρίν από λίγο πληροφορηθήκαμε την έλευση της Μ.Ολμπράϊτ ως επικεφαλούς μιάς αντιπροσωπείας από διακεκριμένους φιλέλληνες οι οποίοι δεσμεύονται να βοηθήσουν την Ελλάδα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.







1. Ραούφ Ντεκτάς :

"άφεριμ γκαρντάσια, να ντώσω μπρε λίγκο από το λίπος μου να τρώτε το χειμώνα μπρε σερσερήδες"














Μάργκαρετ Θάτσερ:
" όου μάϊ λόβλυ γκρικς. Θα σας παραχωρήσω το πορτρέτο μου για να το πουλήσετε και να εξοικονομήσετε ε λοτ οφ μόνεϊ"


















Τζορτζ Σόρος
" αν και δεν έχω πολλά λεφτά μπορώ να σας δώσω κάτι πιό πρακτικό. Χθές έβγαλα μιά κουράδα νααααα. Την παίρνετε, την ξεραίνετε και ζεσταίνεστε για τον χειμώνα. Εγώ πως έκανα την μικρή μου περιουσία;;"















Τζορτζ Μπούς

"αν και έχω πολλά χαρίσματα και πολλές ικανότητες, στις τηλεφωνικές συνομιλίες δεν πιάνομαι. Θα ξεκινήσω τηλεμαραθώνιο για το χρέος της Ελλάδος. Πάντα είχα ευαισθησίες στις Αφρικανικές Χώρες"














Κοντολίζα Ραϊς

" γουρούνια, αλήτες, τρομοκράτες, ζώα, σκατάνθρωποι Έλληνες . Επειδή σας συμπαθώ πιό πολύ από όλους τους λαούς που πήδηξα όσο ήμουν ΥΠΕΞ, θα σας χαρίσω ένα τόσο βαζάκι βαζελίνη για να σας μπούν πιό εύκολα τα νέα μέτρα που σας φόρτωσαν οι μασονοφίλοι μου"
















ψευδομουφτής Μετέ
"θα κάνω ιφτάρ στον Πρόξενο, στον πρόεδρο των γκρίζων λύκων, στον Ντεντέ, στους πράκτορες της μαμάς πατρίδας, στο παρακράτος της Εργκένεγκον και θα ευχηθούμε να πάει καλά η ελληνοτουρκική φιλία"


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTUz5R1mPXfTamDnBH44TNTLsHVT9iR1bb7COSXXiWdbdJzhVk&t=1&usg=__BXqxb_VQc9pBWuMZXRpI0ssKlCg=


Μαντλίν Ολμπράϊτ
"και εγώ με την σειρά μου, ως επικεφαλής της συγκεκριμένης προσπάθειας, θα σας δώσω τα χάπια που παίρνω για την δυσκοιλιότητα αλλά και το τηλέφωνο του στυλίστα μου που με διατηρεί τόσο νέα κι ωραία"












skymnos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου