Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ψήφο στον Σκύμνο

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6nGtk6kzbymM3le9l0ZWsLfMmEvq56ygSAZdyAsrliHgiTXE&t=1&usg=__87CXg7fNq0RGlaJwp6aL73ULg4A=

Εν όψει των Δημοτικών εκλογών, μάζεψα γύρω στα 100 φυλλάδια και στις 180 κάρτες υποψηφίων. Μήν έχοντας εμπειρία από βιογραφικά σημειώματα και από το πώς να γεμίζεις ένα φυλλάδιο με ατομικά στοιχεία, που θα μπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του ψηφοφόρου, αποκόμισα πολύτιμες πληροφορίες για το πώς φτιάχνεται το προφίλ ενός υποψήφιου και το τί πρέπει να γράφει ένα φυλλάδιο.
Έτσι , αποφάσισα να δηλώσω και εγώ συμμετοχή και σας αποστέλλω το βιογραφικό μου με τον όρο να με ψηφίσετε.

Λέγομαι Σκύμνος και γεννήθηκα μιά παγωμένη νύχτα του 1972 σε μιά σουίτα απέναντι από τα Ηλύσια Πεδία.
Ο πατέρας μου κατάγεται από την Ελβετία(Νέα Ελβετία Θεσ/νίκης) και η μητέρα μου από τον Καναδά (χωριό του Έβρου). Πήγα προνήπια-νήπια-δημοτικό-γυμνάσιο και λύκειο.Στο γυμνάσιο ήμουν υποψήφιος στην τάξη μου για ταμίας.
Έκανα το στρατιωτικό μου στο 23425 ΚΜΔΝ της 4ηςΓΣΡΔΦΓ του 3ου Γραφείου ΤΤΠΜ του ΓΕΣ και απολύθηκα με τον βαθμό του υποδεκανέα. Δούλεψα 1 μέρα ως σερβιτόρος, 1 ως ντιλίβερι, 8 ως σοπράνο στην χορωδία της ενορίας της Αγίας Περσεφόνης, 8 ως λάϊτσμαν και 8 στην Hellas on Lime. Σύνολον 11888. Τυχαίο; μάλλον γιατί έτσι είπα και στην Hellas on lime και με διώξαν γιατί είπα πως διαφήμιζα άλλους. Ασχολούμαι με την μπιρίμπα, με την διάσωση της Όρκας, ανήκω στον Σύλλογο " υπάρχει νοημοσύνη στην Σελήνη;" και είμαι ιδρυτικό μέλος της ΜΚΟ "Στου κασίδι το κεφάλι". Διατηρώ 3 γλάστρες με βασιλικό (που για χάρη του ποτίζω και τις γλάστρες), ασχολούμαι με τον αθλητισμό ( βλέπω μπάλα) και
έχω ήθος, ύφος, βάθος και βάρος (χωρίς να είμαι ο Βακάρος). Διετέλεσα για 3 χρόνια διαχειριστής στην πολυκατοικία μου, 1 χρόνο σχολικός τροχονόμος και παρακολούθησα 2 εκθέσεις ανθοκομίας στην Ορεστιάδα. Έχω ποδήλατο αλλά στο μέλλον θα χρησιμοποιώ αυτοκίνητο βιοντίζελ.Έχω χόμπυ να μην έχω χόμπυ αλλά να παίρνω στα σοβαρά την κάθε δουλειά που μου αναθέτουν. Μπορώ να τρώω και να βλέπω συγχρόνως τηλεόραση. Αγαπώ τα ζώα και έχω αδυναμία στα βόδια (για την ακρίβεια, στο βοδινό κρέας). Δεν είμαι παντρεμένος αλλά αν παντρευόμουν, θα παντρευόμουν την Μόνικα Μπελούτσι (ή την αδερφή της) και θα έκανα 4 παιδιά που το ένα θα σπούδαζε ιατρική, το άλλο παιδιατρική το τρίτο πυρηνική ιατρική και το τέταρτο θα το έκανα τσομπάνη ( για να μην πεινάσουμε κιόλας).Έχω παρακολουθήσει ζωντανά τα γυρίσματα του Γιούρι Γκέλερ και ήμουν επιλαχών στο "Αγρότης μόνος ψάχνει".
Έχω όραμα για τον τόπο γιατί οραματίζομαι πολύ. Είμαι ευαίσθητος σε θέματα διαστημικής τεχνολογίας και τηλεθέρμανσης και θα δώσω λύσεις στο πρόβλημα με την πρασινάδα που βγαίνει ανάμεσα στις πλάκες των πεζοδρομίων από την υγρασία.
Αν θες η ψήφος σου να πιάσει τόπο, ψήφισέ με.

Με βλέμμα στο μέλλον, με όραμα και προοπτική, για ένα νέο ξεκίνημα, για μιά καινούργια αρχή.
Για εσένα, για εμένα, γιαυτόν, γιαυτήν, για εμάς, για εσάς, για αυτούς.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbggZeP9NwaX0kkis69lnEU_OScnkE9wwhzSg71p7JD5XU4lQ&t=1&usg=__fvYojbfZZuKbbGSAFL2x81-yA0I=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου