Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Συνάντηση Παπανδρέου-Ερντογάν















Οι πρώτες πληροφορίες για το τί συζητήθηκε μεταξύ Παπανδρέου -Ερντογάν μόλις μας ήρθαν και σας τις παρουσιάζουμε.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQCivqx7pbk2vt4OLoUR5eqomggerPWG7xeSDUjDCx_MRSaHnw&t=1&usg=__A-TKmZs_YXO81OzD9GlY_MRKPD8=




-τελικά τα κατάφερες Ρετζέπ και ήρθες! πολύ χάρηκα. Και ο Δημητράκης ο Δρούτσας χάρηκε και ή μαμά μου.


-καλά καλά χέστηκα για το ποιός χάρηκε..


-νά ΄σαι καλά


-λοιπόν άσε τις μπούρδες Γιωργάκη και άκου καλά. Ανακεφαλαιώνουμε. Εγώ θα υπόσχομαι και εσύ θα πράττεις.


-Δηλαδή;


- νά, εγώ θα λέω πως θα ανοίξω την Χάλκη , πως θα επιστρέψω την Πρίγκηπο, πως θέλω να βρούμε λύσεις με τις παραβιάσεις και τα λοιπά και εσύ θα ανταποδίδεις διπλά και τρίδιπλα πρίν εγώ τηρήσω τα υποσχεθέντα. Θα πετάω αοριστολογίες και γενικόλογα και εσύ θα τα παρουσιάζεις σαν "επιτεύγματα της εξωτερικής σου πολιτικής". Νά , όπως με την επένδυση του Κατάρ που πανηγύριζες για την "επίτευξή" της αλλά στο τέλος πήρατε τα παπάρια τους.


-Πολύ καλό, πολύ καλό.Εύκολο ακούγεται ρε Ρετζέπ. Θα λές εσύ ένα πυροτέχνημακαι και θα εφαρμόζω εγώ "ανταπόδοση" χωρίς να προαναγγέλω. Καλό κόλπο.


- ακριβώς, τώρα συνεννοηθήκαμε. Νά, τώρα που θα κάνουμε δηλώσεις θα πώ πως θα αναγνωρίσουμε την γενοκτονία των Ελλήνων και εσύ θα προαναγγείλεις και θα εφαρμόσεις

άμεσα αυτά που έχω γραμμένα στο χαρτί. Ταμάμ;;

-Ταμάμ.


- άϊντε μπακαλούμ. Πάμε να βγούμε τώρα φωτογραφίες




http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSN16xvbk5yII2BC-sgYKtHz5k82MErW8OVOWVgnpeJl2ETk8I&t=1&usg=__1u2__TyDpNk3EbOXX9Yec5ZOXJc=


- ρε Ρετζέπ, έχω ύφος ηγέτη και παρουσιαστικό νικητή;


-εννοείται ρε Γιωργάκη . Σαν πηδημένος και δαρμένος. Σκίζεις.


-ευχαριστώ. Να ξανάρθεις. Πάντα οφελούμαστε από τέτοιες επισκέψεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου