Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

εκλογο-ποίηση..

                         http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQi2mya6oc2ZWRgpTp-GNHju0MhzCzpSmux6UZWYKs7kgGFz68&t=1&usg=__0_9OLco0xzybu17eyWMMmp0znQM=
Μου ζήτησαν την ψήφο μου, μου είπαν τί να ρίξω
με απειλές και ψέμματα, να τους υπηρετήσω.
Μα εγώ απλά σιχάθηκα, τις ίδιες μαλακίες
τα κόμμματα , τα "οράματα" και τις μπουρδολογίες

Άκου καϋμένε μου ραγιά, βλαμμένε ψηφοφόρε,
αν σου βαστούν τα κότσια σου κι άμα το λέει η ψυχή σου
όταν θα πας στο παραβάν, απλά μόνο θυμήσου:
ποιός σε ξεφτέλισε ρε σύ; ποιός σε πουλά ακόμη;
ποιός σε πατά καθημερνώς σου φέρετε σαν πόρνη;

στάσου ρε σύ στο ύψος σου, βάλτο καλά στο νού σου
μην κάθεσαι και κλαίγεσαι σαν την μυξοπαρθένα
σκέψου πως είσαι άνθρωπος, δεν θες ζυγό κανένα
και στείλτους όλους στο διάολο, είσαι Ελλάδος γέννα!
(κι αν γνώμη δεν αλλάξατε, τουλάχιστον ψηφίστε ρε την Πασοκτσού την Λένα..)


                          http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKfVdBSyQlCw6c7x0rsW7P94MnIPRLjnpYHWi3oGS3SRT1V6s&t=1&usg=__58qlOJC1rTh40bzgoPXkbORCWWA=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου